ulkutom
dediğiniz gibi enfeksiyon dolayısıyla olabilir fakat olmayadabilir. Zaten doğuma çok az kalmış bence kafanızı bulandırmayın. Bol su için. Enfeksiyon varsa bile bol sıvı alımı ile bu problemin büyük bir kısmı çözülüyor. Akıntı gebelikte normal de karşılanıyor özel durumlar olmadığı müddetçe. Sağlıkla gelsin bebeğiniz