Yonca59 anne bebek dostu hastane sertifikası mı ne almaya çalışıyormuş diye duydum, şimdi gebe okulu falan da var kadın doğum bölümünde ama ebeler hala böyle duyarsızsa nasıl alacaklar..
Duydum ki her şeyi cimere yazmak gerekiyormuş,
Şu an kadın doğum devlet tarafından ciddi bir gözetim altında.