Cigdemm93 bende 34 hafta +4
aynı 3 hafta karın çevresi gerilik devam ediyor. Suyu aynı az artmıyor.benden giden kan akışi iyi şuan o yüzden doktorum ciğerleri gelişsin diyor.ama en fazla bu şekilde bile 37 de alırız diyo.haftalik takibe gidiyorum nstye giriyorum.hareketleri çok az gün içinde bir yada iki kere anca hareket ediyor.
yarin kontrole gitcem bakalım.cantami bir günde hazırladım 😁hazır duruyo ne olur ne olmaz diye.