Enguzelmucizem Kızlar merhaba yavrunuzun hareketini kimi zaman çok fazla hissedip kimi zaman hiç hissetmediginiz hareket etmediği oluyor mu?kimi zaman kıpır kıpır ama bazen de hiç hareket yok😣
Yagmurerol Enguzelmucizem evett oluyorr oyle , sirf korkumdan gece vakti doktora bile gittim😅 normal yani
RecebinEsrasi Enguzelmucizem oluyor canım endişelenme uyuyunca hareket etmiyolar benimki gece durmuyo gündüz ses yok☺
Melikezturk Enguzelmucizem evet bende 26+2 haftalik hamileyim bugün kuzum pek durgundu nadir hareket etti korkuyorum bende çok ama o kimildamaya basladimi tekme attı mi dünyalar benim oluyor 😊
smbls biz de 25+3'teyiz. benim de öyle. henüz tekme falan atmıyor sanki;) hafif kıpırtılar var sadece.
biricigimbebegim Enguzelmucizem ben hareketlerini hissedene kadar 10 günde bir doktora gidiyordum Ablam da diyordu neredeyse ultrason cihazı alacan diye 😂 Şimdi 23+1 iz çok şükür artık daha rahatım
RecebinEsrasi Enguzelmucizem hemde nasıl :)) benimki kız bide pek nazlı☺cinsiyeti ne sizin bebeğinizin😍
Fadiiiik Enguzelmucizem evet arada oluyor canım.. bende bazen merak ediyom ama sonra başlıyo tekrar 🤭🤭
Fadiiiik Enguzelmucizem aynen canım anlatılmas güzel bi duygu içimde bi rahata giriyo🙏 Allahım herkeze nazip etsin inşallah sağlıkla alırız minikleri 😊 sen kacıncı haftandasın cnm
snms Enguzelmucizem 27 haftalıgım 25 haftanın sonuna doğru hareketlerde aşırı azalma oldu cok korkmustum ebeden bunun normal oldugu bilgisini aldım 26 haftanın sonunda normale döndü ara ara gene sakin günleri oluyor 🤗💕
Enguzelmucizem snms içimi rahatlattiniz ama işte normal bile dense insan ille kendini strese sokuyor🙄
Fadiiiik Enguzelmucizem amin canım 🙏😊 bizde 24+5 haftalığız ama cinsiyetimiz tam net değil işte Hayırlısı sağlıklı olsun o yeter..