Kızlar dün gece kahverengi akıntım oldu diye bugün kontrole gittim. Doktor bakmadan bi sorun olmadığını normal olduğunu söyledi. Yine de bakalım dedi karından ultrasonla baktı bebek görünmüyor. İki sebebi olabilir ya bebek oluşmadı ya da daha küçük. Cuma günü gel tekrar bakalım dedi. Burada da 5 haftalıkken görenleri görüyorum hep tüm günüm zehir oldu hiçbi şey yiyemiyorum ağlayasım geliyor sürekli. Öncesinde bu durumlara hazır olcam desem de çok moralim bozuk