Beyza_12 Merhaba bayanlar 10. Haftada çok hafif silince gelen bı leke lm oldu progestan fitil kullanıyorum şimdi 12 haftalık olduk kontrole gittim fitile devam dedi doktor plasenta önde tekrar kanama başlayabilir dedi yaşayan var mı tedirgin oldum
Eliff_gny Beyza_12 benimde plasenta arkadan geliyormuş kanama yaşamadım çok şükür yarn sabah kontrol var sanırım artık gün verck 37+6 oluyoruz
Beyza_12 eminece93 hep yat ağır iş yapma dedi ilk gebelikte hiç sikinti yaşamadım her işi kendim yaptım bunda doktor yat deyince tedirgin oldum yapamıyorum korkudan ama içim içimi yiyor
eminece93 Beyza_12 eğilme, çömelme, cok ayakta durma, iliski yasak, ev isi yapmamaya calis. Ben yemek yapardim sandalyede oturarak , birde camasir yikardim, sarjli süpürge ile evi kabaca süpürürdüm
Booksandcats Benim de plasentam önce 36+5 olduk hiç sorun yaşamadım sadece bebişin hareketlerini sol tarafımda belirgin olarak hissedemiyorum rahim ağzını kapatmadığı sürece sorun yok dedi doktorum lekelenmem de bikaç gün önce oldu ama önemsiz dediler ona da 😊
Fidan_Aylin22 Beyza_12 ben yatıyorum ve kanama alanım var cift önde sidik keseme baskı yapıyor amma doktor önde olmasının bir tehlike oldugunu demedi normal oldugunu söyledi ve en çok erkek bebek ön duvarda yerleşiyormuş erkekmi cinsiyeti
Beyza_12 Fidan_Aylin22 bende tehlikeli demedi sadece kanam riski var başlamaması için yat ağır iş yapma dedi kemik yapısını erkeğe benzetti ama daha net değil dedi
Fidan_Aylin22 Beyza_12 evet bence erkek ultrason fotarafına baktım sende bana yorum yapmışsın tesekkurler
Feyzad71 Merhabalar deneyimli olanlar yazarsa çok sevinirim, 21.haftadayım az miktarda kanama yaşadım Protestan iğne ve magnezyum serum yaptılar kanama zaten sonrasında tekrarlamadı bugün 3.gün geçti üstünden , plasenta önde muhtemelen o sebep olmuş dediler fakat bu zamana kadar hiç denmemişti önde diye düzelir mi bu durum çalışıyorum da ne yapmam lazım