Kızlar uyuyordum yan tarafıma döneyim derken bi an karnıma sancı girdi dönemedim karnım taş gibi belimde şuan aşırı sancı var karnıma doğru yayılan yürüyemiyorum gözümden yaş geliyor resmen oturup ağlayacam karnım Taş gibi 35+4 haftalığım normal mi böyle olması bi anda yürüdükçe oturdukça sancı yapıyor ayaklaeıma doğru uyuşma var