orkidemm_ benim pcos+ çikolata kisti var adetlerim çokda düzenli değildi. hafif tüpüm tıkalı çıktı açıldı o esnada. filmden sonra 15 gün içinde kendiliğinden oldu. tabi öncesinde 11 kg vermiştim ama yeterli değildi daha vermem gerekiyordu doktorlar zayıflaman şart derdi. tedavisiz olmaz derdi. 10. doktor sayesinde oldu. filmden sonra 3 ay veriyorum olmazsa yardımcı tedaviye başlarız demişti.5 yıllık evlat hasreti rahim filmi sayesinde sona erdi.🙂 1 yıl içinde çok erken biraz daha kendiniz yapın falan demişti doktorlar.