Beyza692 Merhabalar ikiz arabasını altlı üstlü düşünmüyoruz hantal olduğu için. Yan yana veya ayrı ayrı olup aparatla birleştirilenlerden hangisi kullanışlı oluyor acaba
cigdemusta07 Beyza692 canım bende düşünüyorum altlı üstlü ama eşi. Diğeriyle ilgilenmezsin diyor yan yana olan var üste ama yan yana belki onu düşünüyorum