Kızlar merhaba önceki gece post açmıştım vajinada sancı ağrı diye bugun kontrole gittik 39+6 olduk dr um ebe muayne etsin açıklık su sızıntısı var mı baksın dedi ( ilk defa acıklık muaynesi oldum bu arada daha önce dr çatıyı kontrol etmişti sadece )muayene edilirken bi tedirgin oldum neyse ebe vajinaya baktı ve görür görmez cok şişmiş normalde de böyle miydi dedi ben de hayır bi kaç gündür aşırı sızlama ve bıçak batması yasıyorum yürürken zorlanıyorum dedim , o da dr una bilgi vericem bu sekilde normal doğum seni cok zorlar bebekte 3852 gr 54 cm olmuş bu arada , sonra dr umla görüştük idrar tahlili istedi ve enfeksiyon olduğunu söyledi persembe gunune kadar fitil ve toz ilaç verdi kullan kontrole gel bakalım dedi ben bebek neden gelmedi diye evham yaparken demek ki bu bir sebepti zira gelse bile normal doğum anında beklenmeyen kötü seyler olabilirmiş, bunda da var bir hikmet diyorum ilaçları aldım kullanmaya başladım dua edin normale dönsün tabi o zamana kadar beyfendi gelmek istemezse .. duruma göre karar verilecek benzer durumu yaşayan var mı ilk gebeliğim ve ben hiç böyle bir durum yaşayam gebe postu okumadımm