Kızlar evde kan sekerime baktım aletle doktorum açlık tokluk şekerine göre ölçüm yaptır dedi ama sizde nasıl değerler çok yuksekmi
Aç karnına 98 çıktı
Tok karnına 1 saat sonra 136 çıktı
Tok karnına 2 saat sonra 153 çıktı eğer yüksek çıkarsa şeker yüklemesi yaptır dedi ama bu değerler çok yuksekmi yaptirmak mantiklimi zaten yedigime ictigime dikkat etmemi söylemişti