Ben normal doğum yapmayı planlıyorum. Hayatımda bir kere genital bölgeme ağda yaptırdım ve acısından ötürü bir daha elimi bile sürmedim. Canım tatlıdır ama gerçekten acıtıyor 🫠 Şimdi ben de düşünüyorum. Dikiş vs olursa (ilk gebeliğim) ki genelde oluyor, jiletle bir iki güne çıksın istemiyorum. Dikiş yerini temiz ve kuru tutmam gerekecek çünkü. O yüzden uyuşturucu krem kullanıp ağda yapmayı düşünüyorum. Hamileliğin sonunda yapılacak bir şey zaten. Zararı vs yok, merak etmeyin 💕