Berivan_sr Kızlar hafif yeşil ve sümüksü yapıda akıntım geldi az önce peceteyle sildigimde hafif bir bel ağrım var bunlar doğum belirtisi midir yoksa normal midir böyle bir şeyi yaşayan var mı aranızda 🥺 yardımcı olursanız sevinirim
birkimseee Berivan_sr yesil akinti daha önceden var miydi enfeksiyon da olabilir mantar veya Eğer su gibiyse bi doktora gidebilirsnz yesil su iyi değil bebeğin kakasını yapmış olma ihtimali olurflan diyorlar
ezell34 Berivan_sr bence normal yinede doktoruna sor benimki çok ilaç verdim artık sona yaklaştık daha veremem dedi