Sevil2706 Doktorumuz son haftalarda normal olduğunu söyledi ama nefes almakta güçlük çekiyorum 🥲 bu durum normal mi yaşayan var mı hanımlar?
Balyanaklikoalam Sevil2706 çok normal bebek büyüdüğü için yeri dar artık baskı yapıyor ben son aylarda kaburgamı kıracak sanıyordum ki kıran bebeklerde zaten varmış
Merve_31 Sevil2706 36 ya giricem benim de öyle yürü merdiven çık diyorlar ama o kadar nefesim kesiliyor ve kaburgama baskı yapıyor ki bebek uzanamıyorum oturamıyorum mecbur doğuma kadar böyle 🥲