mahirsmom 14+3 haftalığım bir iki gündür iştahım kesildi normalde iyi yiyordum bi halsizlik ve iştahsızlık çöktü az bir şey yesem doygunluk oluşuyor bir de bir gün karnım şişse diğer gün iniyor normal midir bu durumu yaşayan var mı