Kızlar bugün itibariyle 37 olacağız kontrolüm vardı çok şükür bebek baş aşağı dönmüş normal için uygun şuan kilomuz 3100 önden gidiyordu bir tık normale döndü sanırım sizde durumlar nasıl? Haftaya çatı muayenesi yapacak acısından ziyade çok utanıyorum daha önce hiç tecrübe etmedim 🫤🤷🏻♀️