_rabia_ canım öncelikle panik yapmamalısın ve doktorunla görüşmeye gitmelisin. Ben mayıs ayında doğum yaptım cuma günü kontrole gittim 4 gün sonraya randevu verdi eve geldim senin gibi sürekli idrarım geliyor resmen lavabodan içeri gelemiyorum. Sürekli idrar yapma isteği vardı 3 4 gün. Ve iç çamaşırım hrp ıslaktı kendi kendime bebek baskı yapıyor idrar kaçıyor diye düşündüm. 4 gün sonra kontrolde suyum bitmişti ve 37+4 te doğuma alındım normal doğum diye başladım açılmam olmadı sezaryen ile bebeğimi kucağıma aldım. Ben çok korktum ama inan ki korkulacak bir şey yok allah yardımını veriyor ama büyük ihtimalle suyun gidiyor olabilir canım