Yildizs1907 bende prilamsız duramıyorum, içmediğim gün hemen kusuyorum ve öğürmekten boğazım acıyo o yüzden içiyorum sürekli. Önceki hamileliğimde 13.haftada bitmişti bulantım 🥲
Serklajlıyım ama doktor bi engel koymadı şükür de ben korkumdan kalkmıyorum pek🥲 yine de bugün işlerimi yaptım biraz dinlene dinlene, sizde tez zamanda toparlanırsınız inşallahta hamileliğimizi doya doya yaşarız ❤️