Dün kontrolüm vardı yüzüm gözüm biraz şişmişti yorgunluktan uykusuzluktan doktor beni korkuttu bu haftalardan sonra gebelik zehirlenmesi olabiliyor ve belirti olarak şişkinlik oluyor dedi seninde yüzün şişmiş dedi tansiyonum 12/8 çıktı sonra tahlil yaptı idrarda protein kaçağı var mı feln diye tüm sonuçlarım temiz çıktı 23+2 haftalık olduk şuan hersey normal ama bir hafta sonra tansiyonun çıkabilir tansiyona dikkat et dedi sınır 14/9 dedi bu konu da tecrübeleriniz ?