Mervecimbidur Momofates benim ferritin normal ama demir eksikliğim var ve yan etki yaptığı için ilaç kullanamıyorum şuan sağlığımızds sorun yok çok şükür ama şöyle bişey var ben akdeniz anemisi taşıyıcısıyım :(
staRmama Elif1995- değerimi bilmiyorum doktor demir depon bomboş demişti. Fertamiri de tavsiye ederim suya katılıp içiliyor tadı da vişne suyu gibi kuzum gebeliğimi öğrendiğim gün başladım şuan emziriyorum bebeğim 3 aylık hala kullanıyorum. Bıraktığım an geri düşüyor değerim
sibelgoksu Kızlar doktorunuza söyleyip solgarın demir ilacını için. Diğerleri çok fazla mide bağırsak şikayeti yapıyor. Ayrıca benim solgarla daha hızlı yükseldi