Babyandmoms Unzle46 aile hekimi ve ve kadın doğumda verdim yine aynı yerlerde vermeye devam edip yükselişe bakicaz
Dilekulgtt Babyandmoms 2 gun sonra tekrar dususteyse sagliksiz gebelik olabilir ayni hastanede verin insallah yukselme olur 🤲🏻
Babyandmoms Dilekulgtt bugün verdim 2 gün sonra gel demişti perşembe gitmem lazım dimi kafam çok karıştı