Melosum34 cihazları yokmuş kağıtları yokmuş bilmem neymiş 😂 telefonla çektim 8. Haftada sadece başka yok 😅 bana ilçe devletteki doktor ikili test için merkeze git dedi bende zaten önceden serklaj durumu galan vardı o yüzden perinatoloji olan bir hastaneye gitmem gerekiyordu devletlerde olmayınca üniversite hastanesine gittim orada gebe poliklinigindeki doktor da dedi 12. Haftaya randevu al gel ikili test yapacağız diye