Asu_moi troid 17. Haftadan beri bende de yüksek ilaç kullanıyorum düzenli kan tahlili veriyorum bi sıkıntı yaşamadık şükür , enfeksiyon hiç olmadım ama hamilelikte çok sık oluyor o da. Yarın doğumum var hiç moralini bozma hepsinin çaresi var halloluyor 🥰