aaydingulsahhh pinarrr- ben de yarın yazıcam pınar 99 diye😄 çift rakama düşsem azalacakmış günler daha çabuk geçecekmiş gibi geliyor
pinarrr- Dilek0638 amin ,sağlıkla kucağınıza almayı perihankrkya hiç bir aaydingulsahhh daha hiç birseyimiz hazır değil 😂 Allah sağlıkla kucağında almayı nasip etsin 🙏🏻
M-Urass_Mom pinarrr- Son 32 🥰💙 28 Eylül kısmetse 40+0′ımız bizim. Kafası biraz büyükmüş sıpanın. Planlı normal doğum yapılabilir gidişata göre ama inşallah kendi isteğiyle, istediği zamanda gelir 🥰
Serfgm_11 pinarrr- uygulamaya göre 17 Ama sezaryen olacak bugün gün almaya geldim . Maksimum 1 haftadır inşallah