Senmsii Sevdacakir 1 ay 10 gün önce doğumum oldu 16 saat sancı.cektim açılmam 4 cm kaldi hiç ilerlemedi mecbur sezeryane alındım bebişin kalp atışı düşmeye başladı. Yani bende asla ise yaramadı suda tamamen açılmıştı oysa ki ve inanılmaz acı çektim acı esigim düşük olduğu için olabilir
elif475475 Sevdacakir ben doğumumda kullandım. Bana ebeler falan 12 den sonra amca gelir demişti. 9:32 de doğdu. Otu suya koyunca açılmanız hızlanıyor.
Hamileannem Sevdacakir bende de iki tane var annemler umre den getirdiler ilk gebeligim için almışlardı nasip olmadı inşallah bu sefer kullanicam
Sevdacakir @Angel161023 gerçekten mi gözün aydın olsun o zaman 😊 ben ilk doğumdan çok zorlandım da ikinci dogum için böyle şeyler araştırıyorum bende bakalım 😊
Gamzenisatan İlk doğumumda kullandım faydası olduğunu düşünüyorum 1 de hastaneye yattım 7 de doğurdum açılmayı hızlandırdı
Gamzenisatan Huda-27 ben doğuma giderken kardeşime bıraktım yatış verildiğinde suyun içine koyup duaları okudu doğumdan sonra sudan çıkarılması gerekiyor
Gamzenisatan Huda-27 doğum sancısı başlayanların sudan bir bardak içmesi de öneriliyor suyun etkisiyle rahim ağzı daha kolay açılır ve doğum daha kolay olur diye biliniyor dualar felak nas Ayet-el Kürsi ve Meryem Suresi okunur