Kızlar adetime 8 gün var yumurtlama dönemini değerlendirmiştik ama bende pek belirti yok hayatımda ilk kez bu kadar gün varken adete pembe ben silince gelen iki üç damla kadar lekelenme oldu biraz da karnım ağrıyo acaba adet mi olcam erken yoksa yerleşme kanaması mı ki yaşayan var mı