Ozy 3. trimesterde daha hassas oluyormus bilmiyorum ama herzaman akintim vardi ama rahatsiz etmiyordu hafif kokusu vardi hamilelikde normal dedi doktorum simdi sanki daha yogun ve kokusu agir oldu affedeesiniz ama hepimiz hamileyiz biliyoruzdur bu durumu diye düsünüyorum. Normalmi bu aylarda dogum yaklasiyor diyemi acaba doktora gitsemmi kararsiz kaldim ayin 25de randevum varvzaten beklessemmi yarinmi gitsem karrsizim 😩
Esmalemdar Ozy ya çok afedersin ama akıntı nedir ki ben günde en az 3 kez iç çamaşırı değişiyorum sebebi akıntı değil bildiğin altıma kaçırıyorum 😀 tuvaletim geliyor ayağa kalkıyorum hemen bir iki damla gidene kadar geliyor 😀
Prensleriminannesi Ozy intihap varsa erken Doğumu tetikleyebilir. Bende 30. Haftadayım ama yok bende hiç. Doktorunu arayıp sor en azından
Ozy Esmalemdar 😂 bazilarinda olmuyor demeki akinti hic olmuyormu sende ? Cogu lukla beyaz sari seklinde bi akinti oluyor hamilelikde
Dileksah Esmalemdar ayy aynı ben öksürünce hapşırınca hep kaçıyo yeni tuvaletten çıksam bile oluyo normalmiş utanılcak sıkılıcak bi durum degilmiş herkeste olabiliyormuş
Ozy Prensleriminannesi ya ben yurtdisinda yasiyorum burda ariyio doktorla konzsamiyoeuz sadece bu saate acilde bakabilirler yada yarin doktora gidecegim bende enfeksiyondan süphelendim ama enfeksiyon olunca kasintida oluyormus o yok bende
Dileksah Ozy canım illa kaşıntı olması gerekmiyor bendede bi ara koku oldu hiç yokken o dönem idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ilaç verdi doktor suda karıştırıp içtim gece yatmadan şükür fecti