sorybaby Devlet hastanesi de olsa bunu söylemek zorunda değiller mi ya ayaklarıma yazık o kadar süre sonra randevu alıp gidiyoruz boş boş bi vitamin yazıp yolluyorlar kilosunu falan söylemediniz dedim tartmadan nasıl soyluycez ki diyor ben mi abartiyorum bu doktorlar mi bilerek yapıyor artik anlamıyorum ya ne zaman devlete gitsem ağlayarak geri dönüyorum
Betulss sorybaby doktorla alakalı bence. Bende devlete gidiyorum her gidisimde boyunu kilosunu söylüyor
ZO_Zeynep9098 sorybaby evet bende devlete gidüyorım ilk gidişimde ultrasonda bana göstermedi bile ne kilo ne boy ne gelişimi nasıl olduğunu su yeterlı olup olmadığını falan hiç ilgi yok ben sordım artık ikinci gittiğimde 😔
tazehamis14 sorybaby e nabiza girdiginde radyolojik goruntuler kismina bazen giris yapiyor doktorlar bende devlete gidiyorum bana soylemese bile oraya yaziyor kilosunu orda rapor var yaziyor
sorybaby Busekrtl artık susuyoruz karşılarında yemin ederim o kadar tepkililer ki bişey sorunca kendilerini ilah zannediyorlar
sorybaby numix nee gebe kartı mı veriyorlar bir de yok burda ne gezer diyorum ya kilosunu bile söylemiyor ultrason fotoğrafı falan hiçbirşey yok hiçbirşey
Busekrtl sorybaby Sorma cidden keşke herkesin özele gidecek maddi gücü olabilse. İnsanı hayattan soğutuyorlar tabi özelde de inanılmaz bir ilgi beklememek lazım ama en azından sorulara cevap veriyorlar iyi kötü ya da kilosunu söylüyorlar.
Tugbaayd Sorunca söylüyorlar, baş çevresi ölçüsü karın çevresi vs ölçülünce cihaz kendi hesaplayıp tahmini bi kilo verisi veriyor, doktor hesaplamıyor bunu, ultrason muayenesi sırasında sorun mutlaka
sorybaby Tugbaayd yazdım aslında buraya da adama soruyorum tartmıyoruz ki söyleyim sana kilosunu dedi artık ne demem lazım başka
Tugbaayd sorybaby ölçümlerinizin tahmini kilosuna cihaz ne diyor falan diyebilirsiniz kendisi zaten nasıl tartsın o da saçma demiş
sorybaby tazehamis14 asla ama asla bunu yapmıyorlar her yeri incik cincik ediyorum bisey girmişler mi diye bebek Allah’a emanet valla daha ultrason fotoğrafi vermekten acizler hicbir sey yok e nabizda
tazehamis14 sorybaby e nabiza girdiginde radyolojik goruntuler kismina bazen giris yapiyor doktorlar bende devlete gidiyorum bana soylemese bile oraya yaziyor kilosunu orda rapor vac yazan kisimda yaziyor
Tugcev sorybaby doktorla alakalı bir durum farklı doktorlar deneyin bence. Takipli olmadığım halde her gittiğimde devlete doktor kilosunu söyledi
ZeynoMurat @sorybaby malesef ki devlette ki bazı doktorlar öyle sorsakta söylemiyolar bende 38. Haftamdayım geçen hafta gittiğimde sordum ben söylemiyorum dedi nstye yolladı sonucumu getirdim kulağındaki tlfnu bile indirmeden konuşmasına devam etti vee hiç bişey demeden sonuçla ilgili çıkabilirsin dedi