Kızlar merhaba, demin çay demlerken çayı şekeri tuzu yerleştirdiğim kaplarımın sarı çok çok küçük böceklerle dolu olduğunu gördüm. Dışarısında daha fazla içinde daha azdı. İnanın çok yakından bakmasam hareket ettiklerini bile görmeyecektim o kadar küçüklerdi. Hemen boşaltıp attım yıkadım. Un biti gibi bu da eve yayılır mı acaba? Kimyasal temizleyici ile sildim yerlerini. Böyle bir şey yaşayan var mı? Ne olduğu hakkında asla fikrim yok bilgisi olan paylaşırsa sevinirim