Aycanby 35 haftalık hamileyim değerlerim çok yüksek çıktı kanımda yüksek derecede pıhtılaşma varmış bunu yaşayan var mı daha doktora 2 sine ravdevum var beklemelimiyim hemen doktora gitmelimiyim
BerivanLina Aycanby pihtilasma bebek icin tehlikeli diye biliyorum kuzenim bunun icin hamileliginden basindan beri igne kullaniyordu bekletme direk hastaneye git
cLearQueen Aycanby pihtılasma testi genetikte yapılmıyor mu ben mi yanlis biliyorum acaba saglık ocagi nasi yapti canim bende var gebeligin basindan beri sulandirici hap ve igne kullaniyorum