Gunesim25 canım bende senin gibi düşünüyordum kilo almadığım gibi bide kilo verdim baya hiç kusmadığım halde iştah kaybı olmadığı halde üstüne bide hamileyim nasıl kilo veriyorum diye düşünüyordum normalde olsa asla okadar kolay kilo vermezdim 5 kilo verdim 20. Haftama kadar sonrasında yavaş yavaş almaya başladım şuan 32+3 o verdiğim 5 kiloyu geri aldım 😂 merak etme sorun değil hatta çok güzel bir avantaj bebeğim gayet sağlıklı ve kilosuda haftamla uyumlu gidiyor senin kilo alıp almamanla bebeğinin sağlığı etkilenmiyor oyüzden ne mutlu sana ❤️❤️