Kızlarrr 1 hafta önce doğum yaptım bilenler vardır, cumartesi sarılık 18 çıktı bir gece yoğun bakımda yattı 12 ye düşünce pazar günü ana servise aldılar yanında kaldım. Dün 15 olunca tekrar fototerapi gördü ve bugün 9 a düşmüş boll boll emzir tekrar bakalım dediler kaça düşünce taburcu ediyolar bilen başından geçen var mıı? 😕