199938 Kizlar yardım edin dün acile gittim hafif lekelenme vardı doktor alltan muayine etti kesede bebek yok dedi 7+4 sizce normal mi olmaması
Fyz_a 199938 sanki bu haftada olmasi gerekiyordu bence lekelenmeniz devam ediyor mu bence tekrar bi baska doktora gozukun
Moz 199938 başkasına git ama bende de öyle olmuştu boş gebelikten kürtaj oldum.8 haftaya kadar bekledim görmek için
Sahra1221 199938 belki yeni yerleşiyordur. Ayaklarını uzak yastık koy altına bekle bir hafta bazen 8 9 haftayı buluyor
Moz 199938 yok canım korkma benim de ilk gebeliğimdi zaten seni uyutuyorlar propofol ile.O kadar mutlu uyanıyorsun ki salak saçma gülüyorsun.Dr 10 dk da halletmiş oluyor sen de bi 30-40 dk uyuyoesun sonra kalkıp gidiyorsun zaten hekim antibiyotik veriyor vs.Kürtaj sonrası kanaman olmaz zaten biraz ağrım olur ilk gün regli sancısı gibi ama 1 haftaya kalmadan geçiyor zaten
Sahra1221 Moz yaşlı bir ebe var tanıdığım. Leke ya da hafif kanama zamanında bunu yap demişti bana. İyi geliyormuş, ha devam ederse yoğunlaşırsa zaten hastaneye gidilir.
Cudana Başka doktora da gidin ultrasondan ultrasona değişebiliyor. Bazen 8-9. haftada gören bile olabiliyor bir hafta sonra bi daha gidin
seda_ay 199938 bence bekleyin ben on haftaya kadar bekledim maalesef boş gebelik oldu kürtaj oldum oda korkulcak bişey değil merak etme anestezi uygulandı uyudum uyanınca herşey bitmişti zaten sonra kanamam oldu biraz bide adet ağrısı gibi ağrım ilaç veriyolar zaten oda ağrıyı kesiyor
Moz Sahra1221 145-283 şeklinde oldu yarın yine kan vericem duruma göre dr karar verecek çünkü rahmimde kanama varmış bide yımurtamda kist,bu arada en azından dış gebelik olma da kimyasal ise o zaten kanama ile atar,dış gebelikten korkuyorum ben