Merhaba 3 sene önce ilk kızımı orada doğurdum. Sezeryan doğum yapmıştım. Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Aksine genel anestezi olmadığım için her anı görme fırsatım olmuştu. Çok ilgili davranıyorlar. Doktordan hemşiresine anestezi doktoruna kadar. Aralık ayında yine doğum yapıcam. Aynı doktorumda. Duygu Işıl Gencere gidiyorum.