Kızlar dün aile hekiminde kan verdim sabah 3.974 çıktı bugünn kadın dogum randevum vardi ultrasonda keseyi göremedi rahimde kalınlaşma var dedi tekrar betaya bakıldı 2.550 ye gerilemiş 2 gün sonra tekrar çağırdı betaya bakilacak gerileme varsa kurtaj dedi başına böyle bisey gelen var mı