Selam kızlar, nasıl gidiyor? Ben yaşadığım her gün için şükrediyorum resmen 🥲 gebelik kolestazı, uykusuzluk, halsizlik, çabuk yorulma, omuz bel ve sırt ağrıları… neyse buna da şükür bu günlere gelebildik resmen şafak sayıyorum doğuma 😁 hazırlıklara gelirsek odamız geldi ama yerleştirip temizlemedik daha. Kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi yerleşmeyi bekliyor. İnstagramdan sipariş verdiklerimi bekliyorum onlar da yıkanıp ütülenecek. Geri kalanları aldık. Hastane çantamızı da hazırlamadık daha. Bizde durumlar böyle 👋🏻🫶🏻