Cbgrnk Merhaba arkadaslar devlet hastanesinde takipliyim 24.haftadayim ama hala bi doğum tarihi vermediler siz ne zaman aldiniz genelde ne zaman veriyorlar. 2.sezeryan doğumum olacak inşallah
Burcu-2634 Cbgrnk tam bende böyle bi post açıcaktım 32. Haftaya giriyoruz 33 de kontrolüm var bana bile daha demedi bişey doktor 24 çok erken bacım
yelda35 Cbgrnk birşey merak ediyorum oğlumu özelde doğurdum birşey fark etmez bu defa yine hamileyim devlette takip edilmek istiyorum ve doğum yapmak istiyorum. Sizce devlet nasıl? 2’li tarama testi filan ücret alınıyor mu
FREYA09 Cbgrnk ben 34 haftalık hamileyim daha bize bile bir tarih verilmedi 😄 perşembe ilk nst var bakalım
3_oglan_annesi yelda35 dewlette ikili test için ücret alinmiyo önce gebe polikliniğinde randewu alıp muane olunca perinatoloji için alan açılacak ondada randewu alıp öle gideceksinz
Cbgrnk yelda35 hastaneden hastaneye degisiyor valla, begendigin bi hastane varsa neden gitmeyesin gidersin bakarsin memnun kalirsan devam edersin elbette, hayir hicbir ucret alinmiyor devlette
AymiR Cbgrnk bugün 37 haftalık oldum on gün önce tam karar verdi doktorum doğum ne zmn olacak diye eğer bi sıkıntı olmazsa 35 den sonra falan bence karar veriyorlar