Htccndn Kızlar 31+3 günlük hamileyim dün gece sabaha kadar uyuyamadım diyebilirim sağ tarafımda kasıklarımdan karnıma bir ağrı vardı geçmek bilmeyen şimdide karın bölgemde bir ağrı var sizce bu normalmi 😒
Asya95 Bebek büyüyor ayaklarini filan heryere sokmaya çalişiyor😅belki ondandir Kızımda benim de sag tarafta kasikda agrim olurdu yürüyomuyordum meğerse ayagiyla basiyormuş Yinede bir doktora görünün
Htccndn Asya95 inşallah böyledir kötü birşey olmasından çok korkuyorum eğer bugünde böyle olursa yarın doktora gidim 😒
68pembemavi01 Htccndn Geçer inşaAllah ta gitmek zorun da kalmasın canım yarın bende doktor’a gidecem sen yine 5 ocağa mı gidecen.
Htccndn 68pembemavi01 aynen canım benim eğer geçerse gitmicem şuanlık birşey yok gibi ama eğer devam ederse 5 ocağa gidicem cnm