Unalbirgul 7 sene öncenin şartlarıyla bile genel anesteziden çok memnun kaldım. Ayılamama kısmı şöyle oldu, ameliyathanede uyandım. Bebeğimi gördüm. Aynı anda odya çıktık. Asansördeki halimi ve yatağa alınışımı hatırlamıyorum. Yatağa yattığım an ve sonrası var, net uyanığım yani 🤪 Mide bulantısı, ameliyat yeri ağrısı vs hiç olmadı. Zaten imkansız, düzenli olarak ağrı kesicin yapılıyor.. Ha yok yine de oldu diyen olursa e illaki Bi tarafın kesilmiş, olacağı varsa Spinal'de de olanı duydum.
Neden genel anestezi dersen,vücudumun bi uzvunu hissedememek beni telaşa düşürür. Bü yüzden genel anestezi 👌 Çevremde de bikaç Spinalde ağrı hissedip, genel anesteziye dönen (başta kız kardeşim) gördüğüm için hiç o toplara girmedim canm. Baş ve bel ağrısı da bilinen en yaygın yan etkileri. Ama hiç yaşamayanlar da var tabi bunları..