9 haftalık gebeyim 2 haftadır kahverengi lekelenmem oluyor diye dr kontrolüne gidiyorum Progestan hap yanına bir de 5 hafta boyunca kullanacağım enjeksiyon verdi kanamamı durdurdu ancak kan değerlerimde trombosit yüksek çıkmış ve bunun genetiğini araştırıp oksapar ya da aspirin başlamalıyız dedi ilk gebeliğim genetik için test verdim 17 gün sonra çıkacak sonuç ama içim dünden beri çok kötü oldu zaten sürekli kusuyorum lekelenme derken bir de üstüne bu kan pıhtılaşması çıktı bu konuda deneyimi olanlar ya da bilgisi olanlar yazabilir mi belki biraz sizler ile konuşup sohbet etmek iyi gelir 🙏🙏