zilantc Ultrasonda bebeğim 3100 grama yakın çıktı ya geçen haftalar haftasına göre daha normal gidiyordu. Acaba yanılma payı olabilir mi? Bu hafta 200 gram felan daha çok olmalıydı bence? Sizin 39-38 haftada bebekleriniz kaç kiloydu?
Sevdanaz zilantc canım benim doktorum 3 kilo 30 gram demişti en son kontrolümde 38+6 da doğum yaptım 3500 doğdu yanılma payı oluyo
Eda1254 zilantc bence iyi kilosu yani burda rastaldigim yajinimda da gördüğüm 3000 kilonun altinda doğan bebekelri varken bile çok şükür sıkıntı yasamamislardi zaten fazla kiloluda olması iyi değil bence doğana kadar bı 300 gramda alır yanılma payı en fazla 100 gramdır bence
Sevdanaz zilantc evet içini ferah tut kilosu zaten gayet iyi doktorum da demişti 3 kiloyu geçtikten sonra korkma diye