Alfabetaa :[https://mutluresim.com/images/2024/08/27/zT8IwU.jpeg]( https://) Kızlar bata 4 gün var dünde böyle cıktı bugünde. Acaba gidip beta versem mi ya
Arzunur14_ Alfabetaa Benimde silik çizgi çıkmıştı ertesi gün kan verdim 74 ile öğrendim kan verin kesinleşsin 😊
seda_ay Alfabetaa benimde böyleydi ikinci gebeliğim kimyasal çıktı erken öğrenince iyi olmuyor ilkini adetten sonra yapmıştım kıpkırmızı baya belirgindi yani direk betada yüksek çıkmıştı 2200 direk kese görülmüştü
Alfabetaa Ebaki Tgb_smh beta yaptırdım 41 cıktı kızlar iki gün sonra tekrar yaptırıcam bakalım inşallhs ağlıkı artış olur🫢
Alfabetaa Arzunur14_ 1Anneadayiiii teşekkür ederim kızlar darısı isteyen herkesin başına tez zamanda inşallah 😍