User658383839 Kafam çok karıştı şuan 9+0 haftalığız kaç aylık oluyor bazı yerler de görüyorum işte haftalık ve ayını yazmışlar kimisi 2. Ay diyor Ya da 3 ay 😀 Kimisi de 2. Ayını dolduruyor diyor kafam allak bullak oldu
Burcu-2634 User658383839 düz hesap ben 3. Ayın içinde diyodum yaşlılar haftadan anlamıyo ay istiyı bende öyle diyorum 😂
RiRi22 User658383839 karışık değil aslında 9 haftalık bir gebelik 2. Ayını bitirmiş 3. Aydan gün almış oluyor. Yani 3. Ayın icindesiniz🐣
kindacute User658383839 ben son regl tarihime göre hesaplıyorum ayını daha kolay oluyor. Hafta ve gün yazıp kaç ay olur dersen Google hemen cevaplıyor bu arada
User658383839 Burcu-2634 😂 ya işte çok karışık aslında karışık değil de her yer yerde farklı yazdığı için öyle geliyor 😅