LinamAsyam nst de çıktı. Kontrole gittim ben o gün rutin kontrol sanıyordum. Sancı çıktı ve çatı muayenesi yaparken nişanım doktorun eline geldi. 2 cm de açıklık olunca yatış yaptı. 11 de yatış yaptım akşam 9:32 de doğdu. Son 4 saat falan sadece sancım çoktu ondan önce yine rahattım.