Diamondstallion Sohbet edelim kızlar günümüz pozitif geçsin 🥰🌸 Cinsiyet partisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptınız mı/Yapacak mısınız? Hayalinizdeki görselleri paylaşın da içimiz açılsın ☀️🌼
Aylaa123 Diamondstallion yapmadım yapsaydımda eşimle ikimizin öğremceği şekilde başbaşa hatıra kalsın diye ya evde pasta keserdim yada farklı birşey düşünürdüm ama öyle konsepleri felan gereksiz görüyorum ben ne biliyim saçma geliyor 😂
Mervealya1992 Diamondstallion ilk bebegmde yapmadk kzamanlar boyle bılınmıuordu sımdı yapcn hatta yarın ogrenmeye gıduyoruz ama öyle şatafatı sevmem konfeti patlatcaz hatıra kalsın diye
Burcu-2634 Diamondstallion kızımda kutudan balon çıkartmak istedim doktorum hemen pat diye söyledi cinsiyeti 12. Hafta da 😂 oğlumda da anne baba kendisini bouyuyor ya ailecek boyayla öğrenelim istedim kocam sağolsun dayanamadı 13. Haftada öğrendik oğlumun cinsiyetinihep kursağımda kaldı şu cinsiyet muhabbeti 😂
Diamondstallion Mervealya1992 Çok güzel olurrr video fotoğraf çekersiniz hatıra olur. Minik bir hoşluk işte 🥰
Yeniyeniden Diamondstallion valla.klasikti duvarimi süsledim astin aldim internetten çok güzel oldu aile bireylerini çağırdık tek herkeste birsey yapıp getirdi balonun içinde tüy falanda koydurmus eltim çok guzeldi
Burcu-2634 Diamondstallion bir kız bi oğlan bana yeter Allah onları sağ salim hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin rabbim isteyene olmayana versin de bana bacım 😂
yesim-1 Diamondstallion ben yaptım evde 2. Hamileliğimde keşke yapmasaydım 2. Kızım geldiğini balon patlayınca pembe tüyler yere düşerken herkesin suratı sa düştü o anı görmek istemezdim ya.herkes erkek beklemiş Şimdi hamileyim kimsenin haberi bile yok kocamla birlikte öğrenicem bunun cinsiyetini 🫠
elif475475 Diamondstallion ilk oğlumda da bunda da direk doktora söyleyin kağıda yazmayın demiştik 😁 ama ilkinde fotoğraf çekimi yaptım. Bunda da sadece biraz süs ve mavi sisle fotoğraf çekimi yapacağım 🙃