papatya_hy Kızlar Merhaba ben bu ay aşılama oldum. Ve bugün aşılamamın 12. Günü iğnenin de 14.günü. Ben aşılamanın 8.gün kanda bhcg 6.61 cıktı.. 9.günde Kanda bhcg 5.77 çıktı. 11.günde önce kaset teste silik gördüm. Daha sonra sağlık ocağında kan verdim. Bu sefer bhcg 10.7 çıktı bugün de sizce hamile miyim yoksa iğne etkisimiii??
orkidemm_ papatya_hy ay hadi inşallah canım inşallah sen artışı takip et testte yap sonuçta 5 e düşmüştü sonra 10 oldu 2 gün sonra daha çok artar belki
1Demett 3 günde bu kadar az artması sanki normal değil yani çok daha fazla olması gerekir diye düşünüyorum
papatya_hy 1Demett 3 gün değil ki 2 gün biri 9. Günün akşamı diğeri de 11.günün sabahı 1.5 gün falan arasında
papatya_hy Yeniyeniden Daha yeni olduğu için olamaz mı daha bugün aşılamamın 12. Günü bu ve kan testi dün sabaha ait.
madreysubebe 6′dan 5′e düştüğü için sağlıksız olabilir denmiştir ama 10′a da çıkmış yani bir günde iki kat artması iyi. Biraz daha bekleyip kan verin derim. Daha sonra kese boş mu değil mi onun için gidersiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun❤
papatya_hy madreysubebe çatlatma iğnesi olduğum için ben iğnenin etkisi düşmesi sıfırlanması lazım zaten daha sonra gebelik içşn tkrr yükseliyor. Benim 5 den 10 çıktı Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
1Demett İnsAllah artarda hamile oldugunu ogrenirsin 🙏ama düşüş olup yukselme olmasi sanki normal gelmedi o acidan soyledim
papatya_hy 1Demett çatlatma iğnesi kullandığım için düştü çünkü oöve onun kanda sıfırlanması lazım daha sonra tkrr yükselmesi lazım
madreysubebe papatya_hy İğnenin etkisini bilmiyorum canım doktor düşüş kimyasal olabilir demişti ama bu doğal süreç için iğne için süreci sen daha iyi bilirsin. Bir günde iki katına çıkması da iyi. Yükselerek ilerlemişe benziyor. Adet geçince en sağlıklı sonuç alınır 🙏
Nklcilis papatya_hy canım sen zaten herşeyin farkındasın inşallahta hamilesindir burda kötü yorum duyup moralini bozma dualara tutun rabbim sağlıklı bir evlat verir inşallah
Fekf papatya_hy papatya_hy ben olmadım canım yumurtam kendiliğinden catladi ve 3 günündeyim suan göüs uçlarım çok acıyo senin de öylemiydi ve sadece kasiklaeim Biraz ağrıyor ara ara
Mamiko_2020 Düşmesi bence iğne etkisinden kurtulup tekrar yükselmeside bence gebelik oluştuğu için 😊Hemen kötü düşünmeyin lütfen bence sağlıklı bi gebelik.Betanızı takip edin mutlaka,sağlıklı bi yükselme olur inşallah rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻🫶🏻
papatya_hy Mamiko_2020 çok tesekkür ederim evett iğnesi etkisinden dolayı düşüş oldu ve aşılamanın 11.günü pozitif gördüm aşılamamın 13 günü tkrr yapıyım bakaalım nasıl olacak 😊4 sene sonra ilk aşılamam ile umarım bebeğim benimledir Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın
Annelikmghb papatya_hy igne etkisi olabilir ignenin üzerinden 15 gecince daha netlesir çünkü yanlis sonuc çıkıyor insalah hersey gonlunce olur