Kızlar merhaba 38 haftalık gebeyim dün gece aniden böbrek olduğunu düşündüğüm yerde dayanılmayacak bir ağrı ile kadın doğum acile gittim nefes alırken bile bıçak saplanıyordu resmen nst Altan muayene ultrason yapıldı kan idrar tahlili yapıldı bir sorun çıkmadı ama dayanılmayacak bir ağrı olduğu için ağlıyordum mide bulantısı ve kusma da eşlik edince kadın Doğum doktoru serum taktı serum baya rahatlattı beni 4 de eve geldik şimdi aynı ağrı tekrar başladı Allahım nedir ne değildir napmalıyım bilmiyorum nolur yardım edin