Kızlar kendim sağlık personeliyim , dün sabah hastaneye geldim . Ultrasondaki doktora durumu bahsettim , kasık fıtığı olarak düşündü o ama baktı öyle bişey yok kadın doğuma görün dedi bu arada daha yeni idrar tahlili kan tahlili vermiştim yani enfeksiyon falan da değil. Kadın doğuma çıktım o da bakar bakmaz böbrekte daha önce yaşadığın bir sorun var mı dedi, bende taş var sol böbreğimde senelerdir . Üriner ultrason bakalım dedi . Tekrar ultrasona indim . Böbrek taşının baskı yaptığı düşünülüyor ama en çok etkileyen karın içi gazın fazla olmasındanmış. Gaz fazla olduğundan kasık tarafında bir yere bası yapıyor dediler . Şükür bebeğimde sıkıntı yok, ağrı hala devam ediyor ama yapacak bişey yok şimdilik .
Sizlere de geçmiş olsun , umarım bir an önce bizim bu ağrılarda geçer