Bebeğim bir hafta erken geliştiğini söyledi doktor kafa yapısı büyükmüş 36.haftada nst yaptık bana hemaftada bir gel dedi ama ben gitmedim bu hafta içinde gideceğim çatı kontrolü de yapmadı ben rahmim çok dar olduğu için sanırım sezaryen olacak birde kafa yapısı büyük demişti bana normal doğum istiyorum ama kismet///