35+6 haftalık gebeyim karnımda ki aşırı sertleşmelerden ve sırt ağrılarımdan dolayı acile gidip NST‘ye girmek istedim sancım var mı yok mu diye Eve alttan muayenen yapmak istedi başta istemedim ama sonra haftam ileri olduğu için yapması gerektiğini söyledi bu arada çatı yapıp normalde olmam müsait olup olmadığıma da bakacağını söyledi. Çok korkuyordum ama dediğini yaptım ve hiç kasmadım hiç ama hiç acımadı kızlaaarr korkan arkadaşlarım varsa gerçekten hiç korkulacak bişey yok açıklık kontrolü de çatı muayenesi de aynı zaten ve hiç korkulacak bişey yokmuş🥹🤌🏻